certwit 'matilah kau'

sila baca dari bawah resam hidup segalanya bermula dari bawah.. boleh terima?





kau tahu je lah kan idea tu datang tanpa diundang. ni sekarang aku tak ada idea tu yang aku copy je aku punya twitter hahaha...

 p/s: tak ada kena mengena antara yang hidup atau tak. tapi kalau terkena mengena tu mungkin sengaja dan kadang kadang memang sengaja.. eh tapi come on mana ad doremon live action ... hek3.. detective conan ada la yang si oguri shun tu berlakon.. kawaiiii...

oke dah aku nak tidur..

 baru aku tahu apa azam tahun baru aku.

 habiskan 50 buah buku tahun ni kalau boleh termasuk buku-buku ilmiah bukan fiksyen je..

tapi lebih pada puisi sebab cepat sikit nak habis hahah
dan lagi tidur awal dan bangun awal dan menjadi segar dan menjadi lebih baik dan pandai main gibran!! yeay saya dah boleh main lagu butterfingers tentang tentang. saya bangga!

oke awak selamat malam. doakan saya kurus! saya ada target sampai bulan 5 ni ...
sebab insyallah kalau tak ada pape bulan 5 nak pi kedah bulan 6 pi kelantan.
kena jumpa ramai orang so kena la kurus.. hahah... self esteem.
yang penting bulan 4 praktikum
 mari terlentang bersama-sama
eh tak rasa dah lari topik secara membuta tuli ke?
 oke fine bye! =)

Comments

Popular posts from this blog

minimalis

notepad, nota pelekat cinta kau 3

change