YAkin.


tadi duk borak-borak dengan budak kelas
review tentang apa yang bakal kitaorang hadap sem ni.
olahraga pj kelas petang praktikum so on so on..
pfffttt...

frankly, aku memang tak yakin.
aku rasa macam kali ni aku perlu surrender.
i cant make it.

TAPI!!
TAPI!...

dah nak masuk lapan sem dekat sini campur foundation.
macam-macam dah
dari benda belajar
dari benda emosi
dari benda pergaulan sekeliling
banyak dah..

hidup tak akan jadi makin mudah
tapi tak akan jadi sangat payah.
dah separuh jalan.
tinggal sikit je lagi.

yang perlu hanya KEPERCAYAAN pada diri
percaya. percaya percaya.
suka dan jatuh cinta pada semua itu. insyallah.

eh.. esok kena bangun awal... mari tidur.
semangat! semangat!
aku anak cucu bugis
pahlawan bugis pantang menyerah
yihaaa!!
walau aku tahu cakap jokah-jokah, mandre tindro juga makan burasak bersama asam pedas ikan sahaja... fttt hahah

selamat pagi dunia!

p/s: yang lepas tu lepaskan!

Comments

Faaeinz said…
yes yakin!

yakin dengan DIA..

insha-Allah.. semoga Allah s.w.t permudahkan segala urusan.. =)


*salam kenal.. ;P
encekgadis said…
kan.. kan.. amin amin.. hehe

salam kenal jugak
thanks follow saya kah3

Popular posts from this blog

minimalis

notepad, nota pelekat cinta kau 3

change