jatuh cinta

bicara tentang keluarga
jangan bicara sama aku tanpa di teman air jernih mengalir
ah aku..masih anak kecil masih ketagih belas kasih
ibu ayah akak
cinta hati yang tak pernah lekang dari kasih tanpa peri.
terusik bukan sedikit
bertakung air  mata mengalah tinggi bukit
ha ha ha
aku anak kecil masih bayi dengan rasa tidak puas
bilang saja aku cengeng
bila saja aku lembik
sungguhnya aku dengan mudah mengalah.
dengan mudah lemah
terusik saat kau bicara tentang mereka.
sesungguhnya Tuhan Agung itu beri aku harta paling berharga
kalahkan segala harta materialis dunia.
Tuhan beri aku keluarga tidak kaya
sekadar cukup sempurna untuk aku terus hidup dengan gagah
kuat bertahan berjuang
dengan mereka bersama.. cinta.

Tuhan, beri aku masa
untuk bersama mereka semahunya
gembirakan mereka
beri mereka ketawa
bahagia.
Tuhan sungguhnya aku jatuh cinta
saat roh aku ditiup pada jasad
sejak itu sejak dari itu.. aku jatuh cinta
jatuh cinta pada mereka
ayah ibu akak.
Tuhan mohon cinta ini dipererat diperketat
dan segala kebaikan rahmat buat mereka
untuk kami.
bersama.
terus bersama.

aku jatuh cinta.
pada mereka
kini dulu selamanya
jatuh cinta.

dan saat ini cecair jernih itu berlari lagi.
demm im in love.
and i miss them much...

p/s: nak balikkkkkk!!!! rejam tiong rejam tiong..!

Comments

Popular posts from this blog

notepad, nota pelekat cinta kau 3

minimalis

change