empat tahun. dah empat tahun



Main truth and dare dengan kawan kawan aku
Aku pilih truth sebab aku belum cukup berani untuk dare ha ha ha
Fel tanya inspirasi aku untuk menulis siapa.
Jawab aku dia. Bukan fel tapi dia haha.
Dan saat aku duduk sejenak siapa inspirasi aku untuk menulis
Sebenarnya itu dia si hidup aku.
Jalan cerita empat tahun ini inspirasi aku.

Sebaru cuba tiga hari sudah ada berantakan
Maka kenang kan aku ini empat tahun yang lalu.
Hamparan jalanan ini yang aku lalu.
Bagaimana berantakan hancur lagi ranap aku
Betapa aku hilang apa makna hidup
Betapa aku hilang definisi sebenarnya.
Dan kini tiba waktu berantakan aku sudah ruah
Sudah melimpah.
Aku pohon beri aku ruang untuk aku cari.
Dikit sahaja
Bukan tidak aku bersyukur.
Dah lunyai aku mendengar tekanan syukur itu.
Yang kerana syukur itu aku disini
Syukur bukan titik untuk aku dungu tanpa lakukan apa apa

Tak perlu resahkan apa apa
Tak perlu bicara apa apa
Aku susah terbiasa
Ni yang dicerita aku dulu
Terlebih dahulu merasa
Ini lah dia

Pahit menelan sehingga sudah semuanya rasa tawar
Sudah empat tahun hati aku di bunuh mati
Dah empat tahun perasaan aku direbus hancur
Dah empat tahun.


Comments

Popular posts from this blog

minimalis

notepad, nota pelekat cinta kau 3

change