memori

makin lama makin pendek aku tulis..
wakakaka kasihan sama kau.
aniversary kita pun aku lupa
maaf
16 april kau empat tahun sebaya si dhiya
happy belated birthday sayang.
ada yang aku tulis mula dulu aku dah sorokan untuk kita berdua sahaja tahu rahsianya. sayang
tapi tetap ada banyak lagi.
dari pada bahasa budak tak cukup umur
shortform bersepah
ayat entah apa-apa
sehingga sekarang.
empat tahun mengajar aku. kita banyak benda kan sayang?
sekarang aku dah tak biasa dengan shortform walau hantar mesej.
hebat kan aku? ya aku tahu wakaka
dan mungkin cerita hari hari aku dah tak seluas detail terbuka dulu.
masa banyak ajar aku.
terima kasih teman aku.
kalau baca apa yang aku tulis dulu.
rasa macam what the heck im doing
tapi aku biarkan cebisnya untuk mereka kau dan dia baca.
biar dikenal aku ini serba bersepah tanpa sempurna pada segala
selebet.
dengan tulisan warna warni emoticon merata dan bahasa entah apa-apa
hahaha
alhamdullilah at least aku sedar dan berubah. at least aku berubah,

jatuh bangun kita
sama-sama
terima kasih sayang
menulis di sini buat aku makin jatuh cinta untuk menulis
dan
menulis di sini buat aku boleh menaip dengan pejam mata
dan
menulis di sini buat aku makin kekok pegang pen
tulisan aku makin buruk dan
aku redha dengan tulisan masa jawab exam hari tu..
sangat pffftttt.....

terima kasih sayang!
love you.

bye nak layan tv sambil perah idea untuk tulis dengan lebih galak.
ibu dah fire sebab tidur lambat
di rumah 3 hari lagi.

p/s : dia datang. dan semua berubah. kecuali. dia tahu bila masa yang tepat. aku panggil nama dia kuat kuat. dalam hati dengan memori. dia tahu.



Comments

Popular posts from this blog

notepad, nota pelekat cinta kau 3

minimalis

change