akrilik atas kanvas

dah lama aku tak baca sambil menangis
tepuk tangan buat aishah madudiy.
akrilik atas kanvas power.

dah lama aku tak hanyut macam malam tadi
dengan aksara-aksara power.
terbukti aku sudah bosan dengan kisah kisah cinta

dengan formula-formula kehidupan yang disusun
bikin ketawa menangis menyatu satu

sejak dia bukan lagi telinga mendengar cerita-cerita aku
aku jadi semakin beku
dan setiap yang aku pendam tak terluah
tersimpan terus menanti rebah.

terima kasih aksara baru yang menyusun aku kembali

dan doakan aku dalam mencari sesuatu
iaitu diri aku.
moga terjumpa mampu ketawa saat
sakit berduka jatuh bangun bahagia.

dan setakat ini aku akan terus hati-hati sama percaya.

beberapa helaian untuk dihabiskan nantikan reviewnya. =)
akrtilik atas kanvas. terima kasih.



Comments

Popular posts from this blog

minimalis

notepad, nota pelekat cinta kau 3

change