aku kuat!

tak apalah.
ujian ini sedikit cuma sebahagian dari hidup
mungkin Tuhan mahu ingatkan aku.
perbaiki diri.
tak apalah.
dia mahu jadikan aku lebih kuat lagi.
sampai nanti

tak apa selama 4 tahun ini celaka sudah dimilik aku
lama.
sudah lali terbiasa.
sudah betah aku
sudah tak ada rasa.
tak apa-apa

DIA mahu aku muhasabah diri,
mahu aku kenal dan memperbaiki. apa yang patut
apa yang tidak. eh tak apalah.
Tuhan mahu aku jadi lebih kuat bukan?

tak perlu kasihan sama aku.
kerana kesialan itu sudah mengekor aku
sudah lama
terlalu lama.
aku tidak merasa apa.
lali?
ha ah menjadi sebati.
tak.
setelah ini tidak setitik titis jernih akan menangis lagi
tak.
tak akan.

aku kuat
Tuhan ada teman aku,
selalu. aku tahu.

Comments

Popular posts from this blog

notepad, nota pelekat cinta kau 3

minimalis

change