#Day2

I just want to know everything
Errr..... something?
Anything not a thing.

Misi 481 hari selesai insyallah.
Aku nak nyanyi

"Aku yang dulu bukanlah yang sekarang, dulu ku susah sekarang alhamdulillah dulu.. dulu .. ku menderita sekarang aku bahagia .. cita cita ku menjadi dot dot dot." We'll see apa Allah nak bagi atas usaha sedikit atas dosa yang banyak. DIA MAHA ADIL kan?

Inallah ma'ana .

Ganbatteuntuk kali ini bukan kali yang lain.
Nekad.

18/10/13 day 2
Ada lompang here and there.
But at least there's a move.
Sikit pun kalau bergerak sampai jugak kan?

Saya nak bergerak ni jangan awak nak tarik pulak tangan saya suh benti, saya terajang awak kejak lagi.

#oh kenapa terus #Day2. Semalam #Day1 busy tak sempat nak update kakaka.. dengan falsafah sekarang let yesterday be yesterday. (Jadah apa punya speaking kah3.) Maka kita biar je semalam. Aku ada update offline. Lantakan.

#aoh what the hell this mission is?. Oh what the hell nak cerita satu2 tak effect engko pun ye tak. Kakaka.. kita hanya merancang, Allah juga merancang dan sesungguhnya rancangan Allah itu sebaik baik perhitungan .. kan? Jadi sekarang doakan saya saja. Boleh? Cinta?.

Comments

Popular posts from this blog

minimalis

notepad, nota pelekat cinta kau 3

change