Sapiosexual

source : http://wiki.answers.com/Q/What_is_sapiosexual#slide2

Beb tanya how about sapiosexual? ha ah mungkin kot. aku rasa orang yang bijak ni unik. tak cerdik pada aku bukan orang yang ada degree master phd semua. cerdik pada aku seseorang yang bijak dalam hidup dia. orang yang berfikir. tak semua orang educated tu berfikir. ramainya menghafal. aku suka orang cerdik sebab aku tak cerdik maka aku nak jadi cerdik. gitu!

kesimpulan: lelaki idaman. yang cerdik dan tak cari orang yang cerdik. kakaka

p/s: sebenarnya aku nak buat post konon-konon update pasal mission 481 hari hari .. tapi macam malas je kakaka.. aku akan update random je nanti. i love being random. as common dont fixed me. =)

oh ya cerita pasal sexual. otak tak yah kuning sangat ini bukan kamasutra okeh. kakaka. choi!

Comments

Faaeinz said…
sekali baca, perkataan tu jadi 'sapasexual'
haha.

misi 481? misi apa tu?

*aku benti dah sebab dah sampai masa untuk aku benti. hehe.nanti kita gosip2 la ye..
encekgadis said…
kakaka sengal faien..

misi 481 misi menjadi seseorang yang lebih baik.. insyallah.. =))

huk3.... aku doakan yang terbaik untuk kau faien.. =*

yeaa nanti gegosip

Popular posts from this blog

notepad, nota pelekat cinta kau 3

minimalis

change