5 tahun 5 bulan



Masa sedang berlari lari meninggalkan aku terkapai-kapai.
Few. Lima tahun setengah segalanya aku curahkan atas sebab utama Ayah, Ibu dan Akak.
Dengan harga bergelen-gelen air mata. Akhirnya, ini. Ujian yang sebenar.

Moga Tuhan permudahkan.
untuk aku dan semua.

Sudah menghampiri penghujungnya. Terima Kasih Allah kerana mengajar aku menjadi manusia lebih kental jiwa.

Dan saat hujung ini juga banyak hikmah yang DIA tunjukkan satu persatu. Syukur.

Mendewasa di sini. Ringkasnya boleh aku khabarkan adalah bukan mudah, tetapi tidak mustahil. Ya, aku perlukan lebih usahanya. Berlipat kali ganda.

Demi Ayah Ibu Akak.
The only reason to survive.

Buat semua teman moga Tuhan permudahkan urusan. Amin.

Comments

Faaeinz said…
Amin... Insha-Allah.. Semoga DIA permudahkan segala urusan hamba-Nya. =)
encekgadis said…
Faien Alhamdullilah sudah selesai. Menanti jawapannya sahaja nanti wee

Popular posts from this blog

notepad, nota pelekat cinta kau 3

minimalis

change