#NotaH38

Mulanya aku mahu bicara tentang  semangat yang tiba-tiba datang dengan membayangkan jejaka dan muzik yang sedang hanyut dalam keasyikan yang cuma dia dan muziknya faham.

Sambil tunggu loading new post blog yang hampir usia enam tahun ini. (Sayang, terima kasih setia!)

Walau friendster myspace sudah diganti facebook sudah ke twitter sudah ke ig dan whats app. Dari free ke berbayar. Dari akuismeuuudy hingga ke encekgadis, Awak masih kekal sayang. =*

Ah ini bukan yang mahu aku bicarakan.

***sambung, sambil tunggu loading new post blog aku menjengah ke twitter. Tiba-tiba aku rasa jelek. Jelek dengan mereka yang menjadikan troll gambar orang sebagai bahan lawak. Entah aku tak berkenan dengan mensubjekkan individu, mana-mana pun individu sebagai bahan lawak. Itu kerja orang-orang yang dengkel pemikirannya.

Sekarang aku rasa jengkel. Jadi tak jadi untuk tulis panjang-panjang. Aku perlu sambung kerja

46 days to go.
Doakan.

Seterusnya, akan disambung dengan segala jadah hal yang tertangguh sebelumnya. Susun. susun. Sabar.

Doakan! Doakan!

Comments

Faaeinz said…
46 hari lagi tu untuk apa?
Habis belajar? Or kerja dah?

Apa-apa pun semoga dapat buat yang terbaik. =)
encekgadis said…
Habis belajar... hek3
Doakan aku dipermudahkan rezeki untuk posting.. huhuhu...

Popular posts from this blog

notepad, nota pelekat cinta kau 3

minimalis

change