#NotaH40

Nota H. Stand for hiatus.
Hiatus sepatutnya diam kan?
Tapi aku tak boleh diam sangat oh my bad T_T
Tapi since tarikh 16 Ogos hari tu kiranya sikit-sikit menjauh dari keterbiasaan.
Semua ni sebab hati aku disentuh oleh perasaan yang tidak perlu.
Dan kerana itu aku perlu menjauh dan fokuskan kepada hal-hal yang perlu.
Baru lepas bicara dengan rumate tiga jam yang panjang
Cerita tentang sekolah tentang hidup tentang prinsip.
Terima kasih rumate!
Belajar untuk menjadi lebih baik
Pelan pelan step by step hokay?
Sibuk dengan kerja kerja saat akhir ni sebenarnya menganggu sedikit konsentrasi Hiatus.
Tapi tak apa lepas habis semua kerja di sini akan susun untuk rencana seterusnya.
Insyallah.
Semoga jumpa apa yang dicari semoga nanti ada hasilnya diam yang begini.
Walau sebenarnya ia di atas sebab utama untuk menjauhkan daripada perasaan yang tidak tidak
Tapi mungkin ini titik tolak untuk permulaan sebuah kehidupan yang baru.
Hidup yang lebih baik, Insyallah.

Doakan. Aku sangat perlukan itu.
Semoga aku lebih kuat nanti.
Mendepani hidup dan menidakkan hal yang bukan bukan.
Ada kalanya kita perlu melepaskan. Dan kehilangan
Demi peroleh sesuatu yang lebih baik.

Comments

Popular posts from this blog

notepad, nota pelekat cinta kau 3

minimalis

change