#HiatusRabak20

He is good, Way too good.
He is perfect, Way too perfect.


But i dont. For both.

Aku cuba untuk percaya yang aku dah give up. But end up aku masih fikirkannya.

OH CRAP!

Tulisan aku canggung kan? Dah lama. Makin teruk. Aku sendiri tak tahu apa aku rasa sekarang.

Keputusan penempatan untuk SJKC dah keluar dan  SK tak lama lagi. Doakan aku dapat tahu keputusan cepat. Tak kisahlah ke mana aku dapat. Aku sedia. Aku perlu sibukkan diri. Aku perlu berkerja supaya aku lebih fokus. Mencabar. Ya sangat. Aku sendiri tak pasti sama ada aku sudah sepenuhnya bersedia tapi yang utama aku perlu bekerja. Menjadi sibuk. Supaya tiada masa untuk aku fikirkan hal-hal yang mengarut.

Buat waktu ini dalam perancangan 5 dan 10 tahun. Hanya untuk ibu ayah akak. Satu-satu misi dan matlamat yang aku ada. Untuk aku. Apa-apa sahaja yang dapat beri kebaikan kepada mereka.


Kerja. Mengembara.

Comments

Popular posts from this blog

notepad, nota pelekat cinta kau 3

minimalis

change