I need to recharge. Maybe? Definitely!

I do feel lonely. I am okey being alone not lonely.

Dammit!

Dah nak dekat 3 bulan kerja. Letih. Emosi aku letih.
Aku tak tahan dengan rutin. Buat hal yang sama. Pagi pergi sekolah. Balik tidur. Buat RPH tidur.
Aku tak rasa energatic macam mana i used to be sebelum ni.
Jiwa aku tak ada kat sini hati aku tak ada kat sini.

Aku sorang-sorang.
Aku hantar mesej randomly kat kawan2 aku yang aku rasa penting sebab aku tak nak diorang rasa sunyi macam aku. dan sebenarnya aku nak ajak diorang borak. Aku sorang-sorang. Aku stuck.
Berapa tahun lagi usia aku akan dibazirkan dengan menjadi bukan aku.

Aku nak bebas. Aku nak keluar.
Aku penat.

Ini bukan aku. Ini bukan hidup.

Comments

Popular posts from this blog

notepad, nota pelekat cinta kau 3

minimalis

change