Satu malam

Ada satu malam yang memenuhi ruang udara adalah kerinduan 
Dan yang menjadi peneman adalah aliran sungai deras pada wajah.

Sepi denganku bukan lagi sesuatu asing
Perhubungan dijalin kian utuh
Cuma saat ini sunyi ini terasa lain
Ketika aku mengenangkan riuh yang lalu aku terus jatuh dan tersungkur

Melihat insan sangat aku kenal menjadi
Pernah aku kenali
Mengingat insan yang ada menjadi pernah ada.

Malam ini neon tidak lagi terang bahkan gelap ditutup rindu tak terungkap
Buat teman saat aku memerlukan bahu yang ada cuma bahu aku tak apa mungkin aku bisa jadi segagah badang

Cuma pesanku saat kau perlukan bahu dan yang ada cuma bahumu 
Ingatlah bahu ku masih ada lagi satu untuk kamu bila bila. 
Kerana aku tahu menopang bahu sendiri itu tidak enak ambil saja bahuku bila kau mahu.

Comments

Popular posts from this blog

notepad, nota pelekat cinta kau 3

minimalis

change